Primer partit de pretemporada

Primer partit de pretemporada

16 septiembre 2020 Sin categoría 0
El dissabte passat vam disputar el nostre primer partit de pretemporada contra el @castellnovocf en el trofeu RAMÓN PONCE.
Els xics de Romero es van imposar per 0-1.
Partit on la primera part va estar molt igualada, els dos equips van tindre ocasions de gol però no van saber aprofitar-les, fins que en el minut 40 el nostre davanter Andrés Mateu va fer el tant que finalment ens donaria la victòria, després de molts canvis en el descans, el @castellnovocf va reforçar el centre del camp i va ser superior, però vam saber patir i defendre el 0-1 fins al xiulit final.
Donar les gràcies al @castellnovocf per la invitació i pel tracte rebut i felicitar-los per l’organització del trofeu.
Enhorabona, vos desitgem molta sort en esta temporada.
I finalment, donar les gràcies a eixa gent que per amor a este club i a estos colors ens acompanyen allà on anem, sou molt grans, junts ho aconseguirem. @eht2015
AMUNT ESTIVELLA!!
❤⚽️❤
El pasado sábado disputamos nuestro primer partido de pretemporada contra el @castellnovocf en el trofeo RAMÓN PONCE.
Los chicos de Romero se impusieron por 0-1.
Partido dónde la primera parte estuvo muy igualada, los dos equipos tuvieron ocasiones de gol pero no supieron aprovecharlas, hasta que en el minuto 40 nuestro delantero Andrés Mateu hizo el tanto que finalmente nos daría la victoria, tras muchos cambios en el descanso, el @castellnovocf reforzo el centro del campo y fue superior, pero supimos sufrir y defender el 0-1 hasta el pitido final.
Dar las gracias al @castellnovocf por la invitación y por el trato recibido y felicitarles por la organización del trofeo.
Enhorabuena, os deseamos mucha suerte en esta temporada.
Y por último, dar las gracias a esa gente que por amor a este club y a estos colores nos acompañan allá dónde vamos, sois muy grandes, juntos lo conseguiremos. @eht2015
AMUNT ESTIVELLA !!
❤⚽️❤

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *